8 znakov, da vam primanjkuje magnezija

Pomanjkanje magnezija se lahko kaže na najrazličnejše načine in velja za precej pogost sodobni pojav ali celo težavo. Če so vam znaki tovrstnega pomanjkanja dobro poznani, lahko hitro ugotovite, ali tudi vam pravkar primanjkuje magnezija. V nadaljevanju vam predstavljamo 8 najpogostejših znakov pomanjkanja tega pomembnega minerala. Morda vas bo kateri od omenjenih povsem presenetil, zato boste v prihodnosti še toliko bolj pozorni tudi nanj.

1. Krči v mišicah

Eden od najpogostejših znakov za pomanjkanje magnezija so mišični krči, šibkost in napetost v mišicah. Vsi dobro poznamo ta »težek« občutek po vadbi, teku ali po nekoliko daljšem sprehodu. Točno to je pokazatelj pomanjkanja magnezija. Potreba po magneziju je še toliko večja zaradi nakopičenega stresa. Naše telo namreč ravno zaradi njega porabi ves magnezij, ki smo ga uspeli zaužiti s hrano.

2. Slab spanec in utrujenost

Če imate probleme z nespečnostjo, poskusite pred spanjem popiti magnezij. Ta dokazano izboljšuje kakovost nočnega počitka. Ko vam primanjkuje magnezija, se zjutraj vedno prebujate utrujeni – počutite se lahko celo tako, kot da sploh ne bi nič spali.

3. Razdražljivost

Če vam uspeva ohranjati normalno raven magnezija v telesu, ste čez dan lahko bistveno bolj aktivni, zmanjša se tudi razdražljivost. Magnezij odlično prispeva k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti, ravnotežju elektrolitov, delovanju živčnega sistema in sproščanju energije pri presnovi. Nenehen občutek utrujenosti in razdražljivosti ni samo moteč, temveč je tudi precej očitni znak, da vam primanjkuje magnezija.

 

4. Zaprtje

V primeru, da vaš prebavni sistem ne deluje ravno najbolje, je dobro ob tem pomisliti na magnezij. Za zaprtje je verjetno krivo tudi njegovo pomanjkanje. Ta vrsta minerala namreč lahko odlično poskrbi za sproščanje črevesja in olajša zaprtje.

 

5. Težave s kostmi

Magnezij je ključnega pomena za zdravje mišic. Prav tako je pomemben za ohranjanje zdravja kosti. Ali ste vedeli, da ga je v kosteh shranjenega kar 64 %?

 

6. Nenehna želja po čokoladi

Dejstvo je, da vaše telo najbolje ve, kaj rabi, zato mu je treba dobro prisluhniti. Odličen vir magnezija je na primer temna čokolada. V eni vrstici je prisotnega kar 24 % priporočljivega dnevnega vnosa magnezija.

 

7. Pogosti glavoboli

Za pojav glavobola obstaja več razlogov. Med njimi se skriva tudi nizka raven magnezija v vaših možganih.

 

8. Trzanje očesa

Tudi trzanje očesa jej eden od najpogostejših znakov za pomanjkanje magnezija. Gre za simptom, ki se navezuje na sposobnost magnezija, da uravnava gibanje mišic. Ko vam ga torej primanjkuje, lahko pride do krčev mišic – vključno s krči v očesnih mišicah.

 

V obliki kapsul ali prahu

Če ste ob branju članka naleteli na podobnosti z vašim počutjem, je zelo verjetno, da tudi vam primanjkuje magnezija. Ta mineral zelo enostavno dodate vašemu telesu v obliki hrane ali prehranskih dodatkov. Še posebej v časih, ko imate prekomerno telesno ali psihično obremenitev, je pametno poseči po magneziju v obliki tablet. Na desni strani lahko najdete nekoliko naših predlogov za prehranske dodatke z vsebino magnezija.

Magnezij lahko kupite tudi v naši spletni trgovini (naša ponudba magnezija je na desni strani).

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.