SPLOŠNE INFORMACIJE
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.extenlab.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), skladno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega Sveta in Parlamenta z dne 27.4.2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov – GDPR), s priporočili Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
S spletno trgovino extenlab.si upravlja podjetje Extenlab s.r.o., Mukovska 1337/20, Čachtice, Slovaška, ID DDV: SK2122109550, matična številka: 55875858, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec, ponudnik ali trgovina extenlab.si).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovin extenlab.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino extenlab.si in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju (firma in sedež podjetja, matična številka, organ in številka registra, kjer je podjetje vpisano),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
- bistvene lastnosti izdelkov,
- dostopnost izdelkov,
- pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene skupaj z že vključujočimi davki, razvidno pa mora biti tudi prikazano, ali že vsebujejo stroške prevoze in druge dajatve,
- način plačila in dostave,
- časovna veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je mogoče odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
- pojasnila postopka s pritožbo.
PODATKI O PODJETJU
Spletna trgovina extenlab.si je v lasti podjetja:
Extenlab s.r.o.,
Mukovska 1337/20, Čachtice, Slovaška,
Zavezanec za DDV: DA
ID DDV: SK2122109550,
Matična številka: 55875858,
Elektronski naslov: info@extenlab.com
Podjetje Extenlab s.r.o. je vpisano v Poslovnem registeru okrožnega sodišča v Žilini
PONUDBA IZDELKOV
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
NAČINI PLAČILA
Izdelke v spletni trgovini extenlab.si lahko plačate:
Po povzetju – kupec plača dostavni službi, ko mu ta dostavi blago. Kupec plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano. Strošek dostave je že vračunan v skupno vrednost naročila. V primeru plačila po povzetju, ponudnik kupcu zaradi dostavne službe zaračuna še dodaten 1€. Ponudnik si pridržuje pravico zahtevati plačilo vnaprej v primeru, če ima upravičen občutek, da lahko pride do neplačila oz. neprevzema paketa s strani kupca.
Plačilo po predračunu – pri izbiri plačila po predračunu kupec prejme na svoj e-naslov, ki ga je navedel ob registraciji ali nakupu brez registracije, predračun oz. potrdilo o naročilu, na katere bo imel vse podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic (00 in številka naročila, npr. 00 1000012345) in namen plačila. Pri izbiri plačila po predračunu bo kupec naročeno blago plačal s splošnim plačilnim nalogom UPN (položnica). Kupec lahko položnico najhitreje in najlažje plača preko svoje spletne banke, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti. Po opravljenem plačilu lahko kupec pošlje potrdilo o plačilu na e-naslov info@extenlab.com, saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave.
Plačilo s kreditno kartico – kupec plača s kreditno kartico (Mastercard, Visa, ipd.). Plačilo se opravi direktno na spletni trgovini ponudnika. Vsi plačilni podatki so močno zaščiteni in kriptirani. Prav tako se podatki nikjer v sistemu ponudnika ne shranijo, da ne pride do zlorab.
Plačilo s PayPalom – kupec lahko plača izdelke tudi preko PayPala. Plačilo izvede kupec tako, da označi plačilo s PayPalom in ga sistem preusmeri na spletno stran PayPal, kjer se nato prijavi in dokonča plačilo.
IZDAJA RAČUNA
Ponudnik mora za dobavo blaga izdati račun in ga izročiti kupcu. Račun za dobavljeno blago se avtomatsko pošlje v elektronski obliki na email, ki ga je stranka navedla ob nakupu. Račun se pošlje nekaj minut po tem ko stranka prevzame paket od dostavne službe.
Kupec za kupljeno blago prejme račun, in sicer brezplačno ne glede na obliko in način posredovanja računa. Spletna trgovina extenlab.si potrošniku omogoča, da preveri pravilnost zaračunanega zneska glede na dogovorjene lastnosti in količino kupljenega blaga.
Družba Extenlab, trgovina in proizvodnja, d.o.o., Ulica Roberta Hvalca 8, 2000 Maribor, matična številka: 9046194000, davčna številka: SI 87065851, v imenu in za račun družbe Extenlab s.r.o., izdaja kupcem račune in sprejema plačila, pri čemer ne prevzema nobene odgovornosti za izdelke, za katere je izključno odgovoren ponudnik, to je družba Extenlab s.r.o.
CENE
Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR).
Vse cene prikazane na spletnem naslovu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik odda naročilo, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi ponudnik zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo extenlab.si kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
POSTOPEK NAKUPA
Naročila
Za oddajo naročila v spletni trgovini extenlab.si se ni potrebno registrirati. Če kupec želi opraviti nakup, mora ob oddaji naročila samo izpolniti točne podatke. Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno.
Na spletni strani so poleg izdelkov gumbi »DODAJ V KOŠARICO«. S klikom na gumb kupec doda izdelek v košarico.
Če želi kupec odstraniti izdelek iz košarice, klikne v košarici gumb, označen z »x«, ki se nahaja poleg izdelka.
Kupec zaključi naročilo tako, da klikne na spodnji gumb »NA BLAGAJNO« in v obrazec na spletni strani vnese vse zahtevane podatke (podatki o tem, ali je kupec fizična ali pravna oseba, e-poštni naslov, ime, priimek, ulica in hišna številka, poštna številka, mesto, država, telefon) ter izbere način plačila in označi, da se strinja s pogoji poslovanja, ki so dostopni na hiperpovezavi. Kupec zaključi naročilo s klikom na gumb »KUPITE SEDAJ«. Kupec v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrdi, da se s klikom na gumb »KUPITE SEDAJ« strinja s plačilom.
Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. Običajno kupec prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje. Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko ponudnik izdelke odpošlje. V primeru, da je kupec morda naročili izdelke, ki jih zaradi nepredvidljivih razlogov ponudnik ne more odpremiti v obljubljenem roku, bo kupec o novem dobavnem roku obveščen preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Preklic naročila
Prejeta naročila preko spletne trgovine extenlab.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno ter poslano s spletne trgovine extenlab.si.
Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte na info@extenlab.com. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
– v naslovu sporočila: Preklic naročila;
– v vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca, b) naslov kupca, c) številka naročila.
Naročilo lahko kupec prekliče tudi z odgovorom na potrditveno elektronsko sporočilo (e-mail) naročila.
Sledenje naročila
Naročilu lahko kupec po odpremi sledi na povezavi v nogi spletne trgovine »sledenje pošiljk«, kamor kupec vpiše številko paketa.
PRAVICA DO ODSTOPA IN VRAČILO IZDELKOV
Potrošnik ima pravico brez navedbe razloga vrniti nerabljen, nepoškodovan izdelek v originalni embalaži na naslov prodajalca v roku 14 dni od prevzema izdelka. Rok za odstop začne teči z dnem, ko potrošnik prejme blago. Šteje se, da je odstop pravočasen, če je poslan v tem roku.
Pošiljko mora potrošnik obvezno poslati priporočeno in ponudnika pisno obvestiti o vračilu in navesti sledilno številko paketa. Ponudnik bo po prejema vračila izdelek pregledal, obvestil potrošnika in mu nakazal nazaj kupnino na enak način, kot jo je prejel (Paypal, bančno nakazilo, kreditna kartica, itd.).
V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dne po prejemu obvestila (obvestilo je lahko v fizični obliki po pošti ali poslano sporočilo na elektronski naslov: info@extenlab.com) o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se potrošniku ne vrnejo. Potrošniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne potrošniku kot darilni bon.
Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga ponudnik ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov.
V kolikor ima izdelek pri opisu napisano, da zaradi okoliščin narave izdelka ni mogoče vrniti ali pa gre za izdelek, ki je hitro pokvarljiv ali mu je že potekel rok uporabe, potrošnik nima možnosti vračila.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe ob dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.
REKLAMACIJE IN SKRITE NAPAKE
V primeru, če potrošnik prejme poškodovan izdelek ali izdelek s kakršno koli drugo neskladnostjo, mora o tem najkasneje v roku 2 mesecev obvestiti ponudnika in priložiti slike, iz katerih je poškodba oziroma neskladnost razvidna, in sicer na elektronski naslov info@extenlab.com. Če obstoj neskladnosti izdelka ni sporen, mora ponudnik čimprej, vendar najkasneje v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi. Ponudnik bo kupca obvestil o postopku in predlagal ustrezne rešitve za brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo, zamenjava). V kolikor ukrepi ponudnika ne bodo odpravili neskladnost izdelka, lahko potrošnik zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Če je obstoj neskladnosti izdelka sporen, mora ponudnik pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najkasneje 8 dneh po njenem prejemu.
Ponudnik dobavi potrošniku izdelek, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena ZVPot-1, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnost, ki jo je imel izdelek v času dobave.
Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost izdelka, ki obstaja ob dobavi izdelka, in ki se pokaže v dveh letih od dobave izdelka. Domneva se, da je neskladnost izdelka obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave izdelka, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga (hrana, ki ima kratki rok uporabe) ali naravo neskladnosti.
Izdelek je skladen s prodajno pogodbo zlasti, kadar:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primeren za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje, in s katerim je potrošnik seznanil ponudnika najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, ponudnik, pa je s tem soglašal;
- je dobavljen skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za uporabo, kot je določeno v prodajni pogodbi;
- je posodobljen, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg izpolnjevanja zgornjih zahtev, mora izdelek tudi:
- ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja izdelek iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- biti dobavljen skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za uporabo ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za izdelek iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu ponudnika ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če ponudnik dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup izdelka.
DOSTAVA
Dostava izdelkov poteka preko podjetja GLS, vendar si spletna trgovina extenlab.si pridružuje izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnila bolj učinkovito.
Ponudnik pakete dostavlja v naslednje države:
- Slovenija: strošek pošiljanja znaša 3,65 EUR;
- Hrvaška: strošek pošiljanja znaša 3,65 EUR;
- drugam: po dogovoru.
Rok dostave je naveden ob posameznem izdelku. Kljub temu si ponudnik pridržuje pravico, da se, zaradi nepričakovanih okoliščin, ali zaradi ne ažuriranih podatkov na spletni strani, rok dostave spremeni. V vsakem primeru se ponudnik zavezuje, da si bo prizadeval za čim krajši rok dostave izdelka kupcu.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov potrošnika v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in ZVOP-1.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov je mogoče najti v poglavju »Politika zasebnosti«. Potrošnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako pa je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Potrošnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
MNENJA UPORABNIKOV IN OCENE IZDELKOV
Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Ponudnik mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik ali obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih.
Ponudnik ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje in ocene, ter da te pravice brezplačno, ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
ODGOVORNOST
Upravljalec spletne trgovine extenlab.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost objavljenih podatkov na spletni strani extenlab.si. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravljalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo upravljalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko to vedno sporoči upravljalcu.
VARNOST
Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.
IZJAVA ODGOVORNOSTI
Informacije o izdelkih in ostali nasveti na tej spletni strani niso nadomestilo za ustrezno medicinsko pomoč v primeru zdravstvenih težav in niso zdravniško priznana za preprečevanje bolezni. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih preko te spletne strani niso bile ocenjene s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za diagnosticiranje, zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Informacije so zgolj informativne narave in niso namenjene kot nadomestilo za nasvet svojega zdravnika ali drugega zdravstvenega delavca. V kolikor kupec uživa kakšna zdravila ali druga prehranska dopolnila in v kolikor sumi kakršne koli zdravstvene težave se je pred uporabo izdelkov spletne trgovine dolžan predhodno posvetovati s svojim zdravnikom ali farmacevtom. O uporabi, tveganju in nezaželenih učinkih se mora kupec pred uporabo posvetovati z zdravnikom ali farmacevtom. Nosečnicam in doječim materam ponudnik uporabo odsvetuje, prav tako tudi otrokom in ljudem s kakršnimi koli zdravstvenimi težavami. Pred uporabo se je kupec dolžan obvezno posvetovati z zdravnikom ali farmacevtom.
Navedbe pri posameznih superživilih in prehranskih dopolnilih so zgolj informativne narave in niso bile potrjene s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
PRITOŽBE, SPORI IN UPORABA PRAVA
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav lahko kupec napiše elektronsko sporočilo (e-mail) po elektronski pošti na info@extenlab.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo je bo obravnaval, ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejena s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določbe Obligacijskega zakonika (OZ), ZVPot-1, ZEPT, ZEKom-2, ZVOP-1 in Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik, ki kot ponudnik izdelkov omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje preko spletne strani www.extenlab.si.
Splošne pogoje poslovanja je sprejel ponudnik, v Čachticah dne 25.8.2024.